ForeverVibes


 
HOMEHomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS

Go down 
AuthorMessage
kaylee
Cbox moderator
Cbox  moderator
avatar

Female
Number of posts : 940
Age : 88
Location : outer space
Job/hobbies : jobless
Humor : sense of humor ^^
Reputation : 8
Points : 69
Registration date : 2008-11-10

PostSubject: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Sun 14 Dec - 9:34

peyburit ko tlga ang autograph noong HS ako
kahit nuong elem. pa ako bounce bounce bounce bounce
so e2 guys gsto ko bgohin ang autograph mania ung hi-tech
mania nmn hahaha Exclamation Exclamation
lol! lol! lol!
so i make my own autograph form
so cno guys copy the form nd plz fill it out
thanks!
enjoy!
lol!
_______________________________________________________


PERSONAL INFO.


REAL NAME:
NET NAME:
AGE:
SEX:
STATUS:
LOCATION:
BIRTHDAY:
SCHOOL YOU IN:
YM:
FS:
OTHER NET ACCT:


ABOUT YOU


DESCRIBE YOUR SELF:
HATE:
LIKES:
DESCRIBE YOUR CRUSH:
WHO IS YOUR CRUSH?:
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE:
MOST EMBARASSING EXPERIENCE:
MOTTO IN LIFE:
AFFLIATION:
HANG OUT PLACE:
STYLE/FASHION:
AMBITIONS IN LIFE:


FAVORITES


FAV. NUM:
FAV.COLOR:
FAV.FOOD:
FAV. STAR:
FAV.TV SHOWS:
FAV. MOVIES:
FAV.SINGER:
FAV.SONG:
FAV. CARTOON CHARACTER:
FAV. SUPER HERO
FAV. PERFUME
FAV.ADMIN:
FAV.MOD:
FAV. CHATTER:


DEDICATIONS

TO:___________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________

_________________

eklabush family rulez

you may not see me
that often bugging around here
but i will never leave
eklabush
Back to top Go down
View user profile
PONG20
MEMBERS
MEMBERS
avatar

Number of posts : 22
Age : 27
Location : QUEZON CITY
Job/hobbies : computer basketball
Reputation : 0
Points : 0
Registration date : 2008-11-05

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Sun 14 Dec - 12:27

REAL NAME:DANNY ADON
NET NAME:PONG20
AGE:18
SEX:MALE
STATUS:SINGLE
LOCATION:QUEZON CITY
BIRTHDAY:AUG 19 1990
SCHOOL YOU IN:
YM:adon.danny@yahoo.com
FS:adon.danny@yahoo.com
OTHER NET ACCT:wla eh




ABOUT YOU



DESCRIBE YOUR SELF:ok lng
HATE:pakialamero
LIKES:mabait and maalalahanin
DESCRIBE YOUR CRUSH:maganda at ewan
WHO IS YOUR CRUSH?:secret
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE:wla akow maisip
MOST EMBARASSING EXPERIENCE:marami
MOTTO IN LIFE:time is gold
AFFLIATION:none
HANG OUT PLACE:kahit saan
STYLE/FASHION:kung ano masuot
AMBITIONS IN LIFE:Comp. Tech at maging mayaman




FAVORITES manood ng tv,magsoundtrip,mag computer



FAV. NUM:19
FAV.COLOR:blue,red
FAV.FOOD:adobo
FAV. STAR:wla
FAV.TV SHOWS:eatbulaga
FAV. MOVIES:twilight
FAV.SINGER:mga rap singers at senti singers
FAV.SONG:marami
FAV. CARTOON CHARACTER:mga get backers
FAV. SUPER HERO:flash
FAV. PERFUME:afficionado
FAV.ADMIN:lhat
FAV.MOD:lhat
FAV. CHATTER:lhat




DEDICATIONS

TO:___________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Back to top Go down
View user profile
JM | NeaR
Cbox moderator
Cbox  moderator
avatar

Male
Number of posts : 367
Age : 31
Location : sa Puso ni Ritz rofl
Job/hobbies : Maghintay... ^__^
Reputation : 0
Points : 4
Registration date : 2008-11-27

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Sun 14 Dec - 12:50

_______________________________________________________


PERSONAL INFO.


REAL NAME: JOHN MICHAEL G. MIRANO
NET NAME: JM | NeaR
AGE: 22
SEX: BARAKO (MALE)
STATUS: AVAILABLE but COMPLICATED haha
LOCATION: CALAMBA, LAGUNA
BIRTHDAY: SEPTEMBER 14, 1986
SCHOOL YOU IN:
YM: jm_bosconian14@yahoo.com
FS: jm_bosconian14@yahoo.com
OTHER NET ACCT:


ABOUT YOU


DESCRIBE YOUR SELF: simple, jowker, makulit! tlgang sobrang kulit, matampuhin haha, fragile ^^
HATE: nagssmoke o bisyo, maarte, sobrang mataray, sinugaling at mayabang
LIKES: sweet, honest, understanding at god fearing person
DESCRIBE YOUR CRUSH: uhmm.. mapride, di showy, sweet, caring, understanding at higit sa lahat i like her simpilicity
WHO IS YOUR CRUSH?: NEXT QUESTION PLZ hahaha
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE: pag nagpperform sa maraming tao..
MOST EMBARASSING EXPERIENCE: na mental block ako habang nagsasayaw.. wew!
MOTTO IN LIFE: WAIT AND WAIT AND WAIT EVEN IT HURTS
AFFLIATION: CATECHIST and MOD in EKLABUSH FAMILY
HANG OUT PLACE: Computer Shop (every weekdays) Church (every weekends)
STYLE/FASHION: Simple.. Semi Casual (meron ba ni2?) hahaha
AMBITIONS IN LIFE: a Successful Person


FAVORITES


FAV. NUM: 14
FAV.COLOR: blue/White
FAV.FOOD: naku madami! hahaha matakaw ako ih.. spaghetti ^^
FAV. STAR: di ako mahilig sa stars ih.. pde moon na lng... jowk! nicholas cage ^^
FAV.TV SHOWS: mga animes, smallville,
FAV. MOVIES: mga sci fi, horror, fanstasy movies
FAV.SINGER: many 2 mention ih..
FAV.SONG: marami din hehe
FAV. CARTOON CHARACTER: kenshin himura
FAV. SUPER HERO: panday haha
FAV. PERFUME: Polo Sport, CK
FAV.ADMIN: xmpre c MAMI KITTY koh! ^^
FAV.MOD: CALEE!!! yahoo! hahaha sipsip!
FAV. CHATTER: Lahat cla favorite ko (showbiz!) haha


DEDICATIONS

TO: Tol nabunyag na ang mga tinatago ko lihim d2... hahaha
uhmmm.. bsta stay safe lalo na sa work.. wag kakalimutan mag smile dapat lng kc kelangan mu un bilang tindera hehehe.. aun pag may problem o nid mu kausap lam mu nmn di lng ako pra sau tol...take gud care of ur health din wag ka papagu2m! lamon lng ng lamon! hahaha... sana di ka magkasakit.. bsta im hapi kc hapi ka sa lovelife mu mejo minsan napapaicip icip lng pero ganun tlga un hahaha..
tnx 4 being a good and nice tol 2 me.. you rock! ^^ ANGEL ADEK!

JM | NeaR ( tol! ^^)

king


Last edited by JM | NeaR on Mon 15 Dec - 21:43; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
jerizell02
LoyalMember
LoyalMember
avatar

Number of posts : 345
Age : 30
Location : Heaven
Job/hobbies : Bassist/Vocalist/College Student
Humor : 100
Reputation : 0
Points : -1
Registration date : 2008-12-04

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Sun 14 Dec - 21:45

REAL NAME: Jesus Augustine III
NET NAME: Chukoy!, Jerizell, zherizell, zell
AGE: 21
SEX: Sex? Sure! LOL! Male po!
STATUS: I'm Single, pero may nililigawan po!
LOCATION: Calamba City!
BIRTHDAY: July 02, 1987
SCHOOL YOU IN: Somewhere in Calamba.. Nyaha!
YM: jeriel02@yahoo.com
FS: jerizell02@yahoo.com
OTHER NET ACCT: imeem: jerizell02@yahoo.com


ABOUT YOU


DESCRIBE YOUR SELF: Panget, pero mabaet!
HATE: Mayayabang pero wala namang ibubuga, Plastik tsaka, Backstabbers!
LIKES: KAPE!
DESCRIBE YOUR CRUSH: Artista xa..
WHO IS YOUR CRUSH?: Heart Evangelista! Nakop! May magagalit!
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE: yung First time!! Nyaha!
MOST EMBARASSING EXPERIENCE: yung First Time din!! Nyaha!
MOTTO IN LIFE: "Pagkahaba-haba man ng prusisyon kung patay na ang kabayo!" at "Don't let a chance slip away, you'll regret it sooner or later!"
AFFLIATION: Bassist/Vox
HANG OUT PLACE: Bahay, Skul, Computer Shop, studio M2M!
STYLE/FASHION: T-shirt/Polo Shirt with Any kind of Pants then Tsinelas!
AMBITIONS IN LIFE: To be a HS or College Teacher, To be a good Husband and Father..


FAVORITES


FAV. NUM: 2
FAV.COLOR: Red and Black or Red and White
FAV.FOOD: Hmm.. Pizza?
FAV. STAR: ??
FAV.TV SHOWS: Batibot..
FAV. MOVIES: Sci-fi Movies
FAV.SINGER: Jason Mraz
FAV.SONG: Madami pero eto isa, Girl by Immaculate
FAV. CARTOON CHARACTER: Suzumiya Haruhi
FAV. SUPER HERO: Errrr.. Pass
FAV. PERFUME: Anything
FAV.ADMIN: admin admin? lahat!
FAV.MOD: si koya JM, te ritz, te elle, te natz, tsaka si "ATE" Cal33
FAV. CHATTER: Everyone!


DEDICATIONS:

Waa! "ATE"! Kaw lang ang natatawag kong ate d2! Kahit
LOLO na ako.. TT.TT
Nyahaha! TY! Baet baet!
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Mon 15 Dec - 1:11

PERSONAL INFO.


REAL NAME: L_______ Marie _______ hahaha! secret ko na un. Razz
NET NAME: elle Smile
AGE: 85/98 hahaha!
SEX: unknown gender. hahaha female.
STATUS: engaged. hahahahahahahahahaha joke!
LOCATION: paradise in my dreams / dystopia in reality
BIRTHDAY: 7th of October
SCHOOL YOU IN: University of the Philippines-Diliman
YM: missdoltish
FS: DNE (does not exist) UNKNOWN. hahaha! Wink
OTHER NET ACCT: marami. secret! Laughing


ABOUT YOU


DESCRIBE YOUR SELF: i am a pink butterfly princess, living a simple life with a simple dream.
HATE: frogs!
LIKES: chocolates! hahaha
DESCRIBE YOUR CRUSH: Embarassed kyowt! hahaha
WHO IS YOUR CRUSH?: chris tiu. edward cullen. and MY OWN edward cullen. hahaha
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE: a loooot!
MOST EMBARASSING EXPERIENCE: a lot! super! hahaha kahiya-hiya buhay ko eh. haha
MOTTO IN LIFE: make each moment count. in life, our main struggle is with ourselves.
AFFLIATION: secret! Razz
HANG OUT PLACE: bahay. school. mall. hahaha! sa kapihan! wah! nagcrave ako ng kape bigla!
STYLE/FASHION: ung pang gusgusing bata! haha joke!
AMBITIONS IN LIFE: just to be happy. as in ung TRUE HAPPINESS. i don't like fake smiles and laughs anymore. and with my career, anything na i will enjoy and be happy about. HAPPY is really the keyword.


FAVORITES


FAV. NUM: 7 and 21
FAV.COLOR: pink. purple. brown.
FAV.FOOD: chocolates!
FAV. STAR: myself? haha cause i SHINE like a star! lol! hahaha
FAV.TV SHOWS: wala!
FAV. MOVIES: a looooot!
FAV.SINGER: myself? haha joke!
FAV.SONG: a loooooot! hear my playlist na lang. look for my imeem account. haha
FAV. CARTOON CHARACTER: little lulu? nyahahaha!
FAV. SUPER HERO: edward cullen is my superhero. haha superman as in clark kent! ugh!
FAV. PERFUME: dream angels heavenly by victoria's secret Smile
FAV.ADMIN: si ano. hahaha! Wink ako? joke!
FAV.MOD: si ano. ewan. hahaha ako? joke!
FAV. CHATTER: ako? joke!
AKO?JOKE! hahaha adeeeek ko!


DEDICATIONS

TO: all of you
sorry may tama lang. ang ewan tuloy ng sagot.. gawa ulit ako next time pag nasa katinuan. salamat sa inyo! love you all! nyahahaha!


-eLLe
Back to top Go down
rexbernard
LoyalMember
LoyalMember


Male
Number of posts : 365
Age : 27
Location : davao city
Reputation : 9
Points : 15
Registration date : 2008-10-29

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Mon 15 Dec - 4:50

PERSONAL INFO.



REAL NAME:rex bernard g. gardose
NET NAME:rexbernard13
AGE:60
SEX:male
STATUS:kahit ano status ko...!!!hehehe
LOCATION:davao city,the land of promise..amf!!!!
BIRTHDAY:13th of august...
SCHOOL YOU IN:kahit saan na skulkasi lage bagsak..amf!!
YM:rexteam_13
FS:ayya_joy2000@yahoo.com.ph,,,,,
OTHER NET ACCT:dami kaya kaso..nkalimutan ko na ang iba..




ABOUT YOU



DESCRIBE YOUR SELF:simple,honest,loyal,mabait,loving guy..,,hehehe,,at ska caring pag may minamahal ako..un lng po..hmmm...
HATE:spider!
LIKES:kahit ano gusto nyo like ko rin..hehehe
DESCRIBE YOUR CRUSH:hmm crush ko may hair may mata.ilong,bibig,tainga at ska higit sa lahat buo ang katwan..hehehehe...
WHO IS YOUR CRUSH?:dami ako crush,,..c bebs at ska kitty nlng ilgay ko dto para may crush nmn ako nakasulat..hehehehe
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE:marami!
MOST EMBARASSING EXPERIENCE:basta marmi tlga..
MOTTO IN LIFE:
AFFLIATION:ewan!
HANG OUT PLACE:beach lng.
STYLE/FASHION:pangpalaboy na suot..
AMBITIONS IN LIFE:hmp to create my own invent in our country,....hmmppp...hanggang pangarap nlng hehehe..




FAVORITES



FAV. NUM:1,3,7,9,11,16,24,27
FAV.COLOR:brown
FAV.FOOD:beefstick..hehehehe...
FAV. STAR:ako
FAV.TV SHOWS:kahit ano
FAV. MOVIES:kahit ano rin
FAV.SINGER:ako
FAV.SONG:beautiful in my eyes
FAV. CARTOON CHARACTER:popoye
FAV. SUPER HERO kahit ano
FAV. PERFUME hmppp,,albatros!!hehehehe
FAV.ADMIN:dami nila...wag ko nlng isulat..
FAV.MOD:same din dami nila!!
FAV. CHATTER:ako..




DEDICATIONS

TO:_hmmppppp 4 evryone to be good,honest to your self and injoy your lyf..tc__wla na masbi ang taas kasi nilgay dto eh....hmmppp..godspeed!!________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________


_________________
Back to top Go down
View user profile
1708
MEMBERS
MEMBERS
avatar

Female
Number of posts : 285
Age : 26
Location : jan jan lang
Job/hobbies : kumain ng kumain angal???
Reputation : 0
Points : 0
Registration date : 2008-11-15

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Wed 17 Dec - 4:21

PERSONAL INFO.



REAL NAME:bianne eamiel almazan lee
NET NAME:1708,kizz,pandan,gf,bianxxe
AGE:17
SEX:ahmmm 3x a day rofl
STATUS:its complicated..hahaha rofl
LOCATION:qc
BIRTHDAY:nov 17 1991
SCHOOL YOU IN:dlsu
YM:eamiel_lee
FS:eamiel_lee@yahoo.com
OTHER NET ACCT:secret,skype,multiply,fv and flickster




ABOUT YOU

A simple lady who wants to be who she is.
Contented on what she have.
Really deserves alot of things. Women who's dreaming to be great model
someday.
A girl who prepares hardly for her upcoming reborn.
She cares.
She's loving, and ofcourse, she hates.
In want of different things around her.
Projects and Smiles.
Living in a real world. She cries.
She laughs.
But in the real world,she loves her life and never regret to have someone who can be
with her forever.


I am drown to the things i love. I am sensitive-- much afferted in different things.
Im not into what you are. I dnt immitate. I hate immitation. I just love making unique
ideas and.. i dnt need anyone's suggestions. Im inlove in loving. Some people
find it hard to explain what love is. But me, im an expert, I know how to show it,
spell it and define it. Im involved in some things, im interested.

I love God. I know him. He knows me. I read Bible. I love being christian.
I love being a believer. but, i do sin. im not perfect. I understand the true meaning
of my life. And, God is so great. I believe on it. I rejoice. I CAN conquer. and
be the best i can be, IF GOD is THERE.



I LOVE BEING IN LOVE
BUT I HATE THE CONSEQUENCES
I"m witty in person so I try out different kind of style and make it more sophisticated with detailed added. And i"ll grab my camera or cellphone to snap a pic of mine.

DESCRIBE YOUR SELF:I love it how some people that don't know me personally have all these different views and opinions on me. People really love to judge a book by it's cover and it makes me laugh at.
I am who I am and I'm not a POSER.
Just A Simple Person
Not A Whore Not A Wrick Either
HATE:am nice to those hu are nice to me
>i am frank,i cant change that
>i dont immitate
>i hate posers
>i hate those people hu judge me by simply lookin at the external info
>i hate those hu scrutinize people
>i hate those liers
>i hate being isolated
>i hate being fooled
>i hate being cheated
LIKES: love singing,like a kindergarten does..hehe
>i love surveying the ref and freak out when chocolate and ice cream goes out of stock
>i love hanging out with my friends..
>i love dancing..
>pg is the game..haha
>i love shades...donate some if u like haha
>i love reading,that's my weakness
>i love spending times with shaya and ck
DESCRIBE YOUR CRUSH:n/a
WHO IS YOUR CRUSH?:n/a
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE:ahuh nung nagpaview ako kay pau na may nagyaring weird hahaha
MOST EMBARASSING EXPERIENCE:nadulas ako sa harap ng kras ko dati
MOTTO IN LIFE:life is what u make it
AFFLIATION:n/a
HANG OUT PLACE:bed
STYLE/FASHION:ahuh khit anu hihi
AMBITIONS IN LIFE:mging astronaut,piloto ng airplane, xmpre mging nurse




FAVORITES



FAV. NUM:17
FAV.COLOR:green
FAV.FOOD:a lottttttttttttttttttttttttttttttttttt
FAV. STAR:josh hartnett
FAV.TV SHOWS:heroes
FAV. MOVIES:if only,windstruck
FAV.SINGER:mymp
FAV.SONG:thunder
FAV. CARTOON CHARACTER:n/a
FAV. SUPER HERO:
FAV. PERFUME: victorias secret
FAV.ADMIN:__
FAV.MOD:lalabs and malabs
FAV. CHATTER:bianne hahaha




DEDICATIONS

TO:you....yes you..hahhaa..tnx for everything...its part of growing,loving is not owning i ca let u go...be happy...tc always...___________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Back to top Go down
View user profile
dopechiq24
MEMBERS
MEMBERS
avatar

Number of posts : 28
Age : 25
Reputation : 0
Points : 4
Registration date : 2008-12-07

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Wed 17 Dec - 6:35

PERSONAL INFO.


REAL NAME:meyrill
NET NAME:dopechiq
AGE:kinsze.....<<< di daw halata
SEX:bakla... jukjuk.... chikaszzz poewh....
STATUS:single...... always nman....
LOCATION:novalicheszzzzz
BIRTHDAY:march 07 1993
SCHOOL YOU IN:st. lukes
YM:mimi_08_24 and dope_chiq2000
FS:dope_chiq2000@hotmail.com
OTHER NET ACCT:none...


ABOUT YOU


DESCRIBE YOUR SELF:aqhu... uhmmm tsinita, medyo maputi...mdyo mdyo lng
HATE:uhmm hate qhu.. ung myabang, mpang lait, bastos, aun lng
LIKES:gustow qhu ung mabait, uhmm madaldal tulad qhu, makulit...
DESCRIBE YOUR CRUSH:mbait, uhmm, thoughtful, caring, and wla nua
WHO IS YOUR CRUSH?:eljay lonel vlaze.. iisa lng ata un.....
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE:nung umiyak c christian a.k.a dealer sakin nung midnyt.. actually... aqhu nauna nua umiyak... hekhek
MOST EMBARASSING EXPERIENCE:nung cnbihan qhu ung gagung c mario nua mhal kitah manhid kah lng....
MOTTO IN LIFE:no man is an island
AFFLIATION:none
HANG OUT PLACE: bahay... comp. shop... barkada's haus
STYLE/FASHION:khit anuh..
AMBITIONS IN LIFE:to be a lawyer someday... sana lng... kea lng panay cutting


FAVORITES


FAV. NUM:24.... ayee... monthsary
FAV.COLOR:skyblue
FAV.FOOD:spaghetti
FAV. STAR:sarili qhu
FAV.TV SHOWS:eva fonda
FAV. MOVIES:twilight
FAV.SINGER:aqhu... hekhek.. bat masama.... sarili qhu... bkit? kontra kah?
FAV.SONG:wla
FAV. CARTOON CHARACTER:tazmanian devil...
FAV. SUPER HERO: wla
FAV. PERFUME:uhmmm.... angel's kiss
FAV.ADMIN:uhmmm ruwi....
FAV.MOD: uhmmmm c tita max nua lng.....
FAV. CHATTER: sarili qhu.... hekhek c m4dd.....


DEDICATIONS

TO: daan lng poewh... hehe... lalabxxx xue....
Back to top Go down
View user profile
MiXS.PHAW
MEMBERS
MEMBERS
avatar

Female
Number of posts : 196
Age : 29
Location : dAvao xiTii
Job/hobbies : xtUdENt/nEtxUrfin9
Humor : .'9an9xtah.fOe.LyF.'
Reputation : 3
Points : 3
Registration date : 2008-12-14

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Thu 18 Dec - 15:04


PERSONAL INFO.



REAL NAME: cHarizE mariaNnE 9arCia
NET NAME: MHiXS.PHAW
AGE: ninEteEn
SEX: femaLE
STATUS: sin9Le
LOCATION: davAo xiTii(9an9xtah.wOrLd)
BIRTHDAY: o4-o8-1989
SCHOOL YOU IN: UnivErsity oF miNdanAo
YM: pawpaw0408
FS: pawpaw0408@yahoo.com , aximply@yahoo.com





ABOUT YOU



DESCRIBE YOUR SELF: ximpLy,baEt kUno,kyUt dhil xa dimpLe(dUh...)axti9,paLaban ^^
HATE: PLAXTiK !! POXER !! LiAR !! HACKER !! MANiAC!!
LIKES: aPii pErsOnx,bAEt,mdaL2 lyk mEiH,ximpLy Ln9 diN ^^
DESCRIBE YOUR CRUSH: kyUt xEmprE ^^ mtaLiNo ^^
WHO IS YOUR CRUSH?: cLaxm8 cUh daTi xa acnTn9 ^^
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE: wEe .. n9 shakE haNdx kMi ^^
MOST EMBARASSING EXPERIENCE: taE,mUntik mas9asaan ^^
MOTTO IN LIFE: watevEr happEnEd,LifE mUst 9o oN ^^
AFFLIATION: mEmbEr oF SHEV(sChoOL heaLth vOLuntEer)MTAP(math tRainin9 asSociatiOn of the phiLippiNes)FOUNdEr of DZS(daRk zOne sOciEty cLan) O.9.BsB.14(BlacKwaLL strEet bLooDz) (RCY) rEd crOssS yOuth ..
HANG OUT PLACE: at oUr hOusE or iN a bar witH friEndz ..
STYLE/FASHION: hiPhOp/kiKay..
AMBITIONS IN LIFE:

tO havE a own businEss ^^


FAVORITES



FAV. NUM: o8
FAV.COLOR: 9reen/skyblue/red
FAV.FOOD: sini9an9
FAV. STAR: angeL LocsiN
FAV.TV SHOWS: opRah ^^
FAV. MOVIES: a nOtEbOok/a waLk to remembER ^^
FAV.SINGER: jEssEi mCcaRtnEy ^^
FAV.SONG: beautifuL souL ^^
FAV. CARTOON CHARACTER: sPon9ebOb
FAV. SUPER HERO spidErmaN ^^
FAV. PERFUME HERBENCH(sO inLovE)
FAV.ADMIN: nOt yet
FAV.MOD: nOt yet
FAV. CHATTER: nOt yet




DEDICATIONS

TO: tO my feLLow friEnds hEre iF theRe is .. tNx fOr thE weLcUm ..
hope ,nO chaN9in9 wiLL happEn ^^




Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/user.php
mCjo
RootAdmin
RootAdmin
avatar

Male
Number of posts : 1394
Age : 28
Location : makati
Job/hobbies : playing instruments and chatting
Humor : kind, sweet???
Reputation : 6
Points : -5
Registration date : 2008-11-01

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Fri 19 Dec - 22:38

PERSONAL INFO.


REAL NAME: Johnwray Dela Cruz Marco (wala na ko paki kung malaman nyo haha)
NET NAME: MckOyE/hEartFelt
AGE: 19
SEX: Male
STATUS: double
LOCATION: makati
BIRTHDAY: oct. 28, 1989
SCHOOL YOU IN: Grad (colege level)
YM: mckoye_emotero29@yahoo.com
FS: mckoyem@yahoo.com
OTHER NET ACCT: wala na yuko ng madami rofl


ABOUT YOU


DESCRIBE YOUR SELF: they say sweet..dunno pero mabait Very Happy
HATE: posers, really hate them, and bad words, and pasawai na tao
LIKES: hmmm anything besides what i hate
DESCRIBE YOUR CRUSH: she's bautiful and really caring...and i love her
WHO IS YOUR CRUSH?: (inamin ko na to sa isang topic susme) mine Embarassed
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE: ummm mag apply ng final interview bumagsak pa
MOST EMBARASSING EXPERIENCE: makatapak ng echas ng papasok sa skul tapos dami pang tao sa likod kow rofl
MOTTO IN LIFE: it's better to be late than very late
AFFLIATION:
HANG OUT PLACE: church
STYLE/FASHION: semi emo/konyo
AMBITIONS IN LIFE: magulo parin dunno


FAVORITES


FAV. NUM: 16 18 10 29 1 7 (lotto number rofl)
FAV.COLOR: orange, green, black, white
FAV.FOOD: tinapay wooo
FAV. STAR: ung nakatapat sa bahay namin rofl
FAV.TV SHOWS: naruto na nga lang hirap mag isip
FAV. MOVIES: CLICK
FAV.SINGER: wla
FAV.SONG: forgot rofl
FAV. CARTOON CHARACTER: tweetie
FAV. SUPER HERO: spiderman na lang
FAV. PERFUME: penshoppe ung dust
FAV.ADMIN: hmmm ako rofl si mine kooo yey clap
FAV.MOD: auntie, nat, sis Calee crush kita shy(susme nakaka filter rofl)
FAV. CHATTER: kailangan paba talagang may fave lahat? susme wala na lahat na MOD at admin rofl


DEDICATIONS: just stay strong and wag mag papagod lagi ok??
lagi ka nalang pagod and nagkakasakit kana sa kakasayaw mo...can't stop thinking
of you tuloy pag may sakit ka...i love you mine kow ingat ka lagi

mine1608

TO: mine kow

_________________


PM me if you're IMPORTANT! Very Happy

i'm still here
still here...just here...
Very Happy life goes on Very Happy

Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/mckoye29
ritz
Cbox moderator
Cbox  moderator
avatar

Female
Number of posts : 415
Age : 28
Location : pampanga
Reputation : 0
Points : 15
Registration date : 2008-11-02

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Sat 20 Dec - 4:18

PERSONAL INFO.


REAL NAME: RITZIE DAVID REYES
NET NAME: >RITZ<,
AGE:19
SEX:female
STATUS: in a ralationship
LOCATION: pampanga
BIRTHDAY: nov 5
SCHOOL YOU IN: HOLY ANGEL UNIVERSITY
YM: breako5@yahoo.com
FS: psych_batak05@yahoo.com
OTHER NET ACCT:
tagged, myyearbook, facebok
ritz_reyes05@yahoo.com

ABOUT YOU


DESCRIBE YOUR SELF:simple, freindly, mabait,, pero minsan masungit din, ma pridde, timid
HATE: plastic, maarte, mayabang,, sinungaling,
LIKES: simple, mabait, swit n tao, friendly,
DESCRIBE YOUR CRUSH: uhm makulit, mabait, swit n tao,
WHO IS YOUR CRUSH?: uhmmm cno nga ba,, c ano c ---- -------
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE:uhm madmi,
MOST EMBARASSING EXPERIENCE: madmi din,,
MOTTO IN LIFE:everything happens to u good or bad, consider wat it means. ders a purpose to lifes events.
AFFLIATION:member of Psychology society sa skul nmn
HANG OUT PLACE: hauz, skul,, bahay ng frend ko tambayan nmn kc yun eh
STYLE/FASHION: kahit ano,, bsat simple lang
AMBITIONS IN LIFE: maging HR manager in the future


FAVORITES


FAV. NUM: 05- 16
FAV.COLOR: green
FAV.FOOD: ice cream, cake, tska pasta
FAV. STAR:
FAV.TV SHOWS:
FAV. MOVIES: cinderella the movie
FAV.SINGER: MYMP
FAV.SONG: NO ORDINARY LOVE
FAV. CARTOON CHARACTER: tweety
FAV. SUPER HERO: wla
FAV. PERFUME: Victoria's secret
FAV.ADMIN: lahat ng admin
FAV.MOD: lahat ng mod
FAV. CHATTER: lahat din ahahaha


DEDICATIONS

TO: hon ko, love na love kita.. d kita iiwan,, love u mwaks

sa ekla fam ko,, love ko din kau lahat,,,,

sana magtagal pa at dumami pa tau.... love u all guyz....





Back to top Go down
View user profile
kaylee
Cbox moderator
Cbox  moderator
avatar

Female
Number of posts : 940
Age : 88
Location : outer space
Job/hobbies : jobless
Humor : sense of humor ^^
Reputation : 8
Points : 69
Registration date : 2008-11-10

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Sat 20 Dec - 10:27

PERSONAL INFO.


REAL NAME:calee watts Razz
NET NAME: calee
AGE: 20
SEX: female
STATUS: mei status ba ako scratch
LOCATION: LV NV
BIRTHDAY: sept.20,1988
SCHOOL YOU IN: currentLy not attending schooL
YM: caleecute@yahoo.com
FS: kittycalee@yahoo.com
OTHER NET ACCT: cheklet


ABOUT YOU


DESCRIBE YOUR SELF: sv ni rex suplada daw hahaha, malambing lang tlga ako rex Razz
HATE: poser, pakilamera, KJ, at higit sa lahat ung nang-iiwang nlng bigla
LIKES: super like ko tlga ung mga taong open (heart to heart talk) at malambing d boring kausap
DESCRIBE YOUR CRUSH: crush? mei crush ba ako hahaha bounce bounce bounce
WHO IS YOUR CRUSH?: too many to mention sobrang dami hahaha
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE: hinimatay ako during our sciencetour dahil sa phobia ko sa mga paro2
MOST EMBARASSING EXPERIENCE: same din sa unforgetable exp kow
MOTTO IN LIFE: "what comes around comes around
AFFLIATION: poor4cinderellas and habagat mountaineering group {beta}
HANG OUT PLACE: sa eklabush Very Happy
STYLE/FASHION: lady look minsan emo weee
AMBITIONS IN LIFE: as of now mapromote at maging shift manager muna sa store nmn


FAVORITES


FAV. NUM: 12 04 05 03 &41
FAV.COLOR: GREEN pink black and purple
FAV.FOOD: filipino(tortang talong, mexican (burritos&quesadillas) at chinese (crispy noodles&beef and brocoLLi)
FAV. STAR: wishing star hahaha too many to mention weee
FAV.TV SHOWS: kyle xy and smallville meun pa pla discovery channeL
FAV. MOVIES: american pie 5: the naked mile
FAV.SINGER: Band nlng >>> dishwalla
FAV.SONG: lahat ng song ng dishwalla peu ito favorite song ko since i was in gradeschooL
lifetime loving you by tina arena and mark anthony

FAV. CARTOON CHARACTER: halos lahat ng anime at c sponge bob
FAV. SUPER HERO: SUPERMAN
FAV. PERFUME: d ako pede sa mga pabango dhIL asthmatic ako Crying or Very sad
FAV.ADMIN: lahal sila favorite kow lalo na sis kitty ko syempre weee sama ko na rin c bayaw hahaha at c kuya ruwi at c KUYa eze weee hahaha
FAV.MOD: Lahat din waaaaaaaaaaaaaaaaa hehehehe d ko na pa2ngalanan susme handami kc hahaha
FAV. CHATTER: Lahat peu syempre lalo na ung mga loyaL chatters tlga weee


DEDICATIONS: to: everybody
thank you kc
d ko lam
ee ska nlng
wlang masav ee
hahaha
lol!


_________________

eklabush family rulez

you may not see me
that often bugging around here
but i will never leave
eklabush


Last edited by falling angel on Thu 19 Feb - 16:48; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
emogal
LoyalMember
LoyalMember
avatar

Male
Number of posts : 120
Age : 27
Job/hobbies : chatting _fs _tmbay s site..hihi
Reputation : 0
Points : 1
Registration date : 2008-11-03

PostSubject: harhar   Sun 25 Jan - 2:34





REAL NAME: krizna armildez>shockz panget name quh<
NET NAME:emOgAL, krzy, yellow princess, damn you, flirty, sad_princess, etc.
AGE:17
SEX: undefine>rofl<
STATUS: its complicated>fs<rofl
LOCATION:marilao, bulacan>try muh punta d2<
BIRTHDAY:december 5, 1991>wla mn lng nka alala nito d2-.huhu-.<
SCHOOL YOU IN: MDACI
YM:krizna_emochkx@yahoo.com
FS:krizna_emochkx@yahoo.com
OTHER NET ACCT:cyborg_xxx24@yahoo.com


ABOUT YOU: CUTE>harhar<bsta mkulet ako, loko, lhat ng kaululan lam quh-.harhar-.


DESCRIBE YOUR SELF:CUTE nga>kulet<harhar,
HATE:plastik n tao, and cnungaling..amf,,
LIKES:mga adek n tao.harhar
DESCRIBE YOUR CRUSH:pagnet crush q..d sya tao.harhar
WHO IS YOUR CRUSH?:awww-.shy ako-.d nyu nmna klala,harhar<richard lazarte<
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE: una akong mkipag d8 nung grade6-.ayeee-.
MOST EMBARASSING EXPERIENCE:mpagkamalan kong artista yung nagllkad s gateway-.i almost hug him>harhar<
MOTTO IN LIFE:"If theres a will theres a way"
AFFLIATION: nuh b yun-.harhar-.siklet-.
HANG OUT PLACE: bhay lng-.harhar
STYLE/FASHION:emo



FAVORITES


FAV. NUM: 05, 07, 24, 15,
FAV.COLOR:black and yellow
FAV.FOOD:chocol8s, spag, ice cream, salad, cake, bsta hang dame-.
FAV. STAR:pede b AKO?.harhar-.
FAV.TV SHOWS: wowowee
FAV. MOVIES:dame quh fav eh but as of now fav q s hancock-.harhar-.
FAV.SINGER:pede AKO? harhar-.c bamboo-.
FAV.SONG: omg-.dame quh fav songs, tonight, moment of truth, nice piese of art, six candles>d halatang mhilig ako s fm static,harhar> thunder p pla, sorrow, bsta mdame-.
FAV. CARTOON CHARACTER: tom and jerry>harhar< they wer so funny<i used to laugh out loud everytym i watch their program.harhar,
FAV. SUPER HERO spiderman and darna.harhar
FAV. PERFUME bench and penshoppe
FAV.ADMIN:waaaa>uhmmm..wla.harhar.c sis kitty nlng.rofl
FAV.MOD: hart ritz, natz, and sis kylee, ayeee
FAV. CHATTER: AKO,harhar.lhat fav quh..ahy meon pla ako kinaiinisan>tsiklet quh nlng yun<harhar


DEDICATIONS

TO:_blah__________________________________________________________________________
________-.mag iingat k lagueh, bsta lagi lng ako nandito pra lokohin k-.rofl,este patawanin k-.harhar, wla ,man ako mbbgay saung mgta bgay but i promise to give you the biggest smile you nver had-.harhar-.anuh yun-.tska kng cnuh k man sna wak k nlng magpkita-.harhar-.rofl________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Back to top Go down
View user profile
EF_khaie02
MEMBERS
MEMBERS
avatar

Female
Number of posts : 3
Age : 24
Location : bacoor.cavite
Job/hobbies : Surfing thE nEt
Reputation : 1
Points : 1
Registration date : 2009-03-04

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Fri 13 Mar - 5:53

REAL NAME: TIFFANY KIRSTIE B. ASTILLERO
NET NAME: KHAIE, KHAIEESHI...
AGE: 15
SEX: ...GIRL...
STATUS: TAKEN!
LOCATION: BACOOR CAVITE
BIRTHDAY: SEPT 1.1993
SCHOOL: LA CAMELLE SCHOOL INC.
YM: tiffany_astillero@yahoo.com
FS: jtka_sosick@yahoo.com

ABOUT ME:
...FRIENDLY!
...CUTE DAW! HEHE...
...MABAIT NAMAN..
...UNDERSTANDING..
..MINSAN PASAWAY
...MAKULET.. HIHI!

I DESCRIBE MYSELF AS: CUTE, MABAIT, TANGKAD, BXTA! HEHE...
I HATE: PLASTIC! O.A, MAARTE! AND LIER!
LIKES: MABAIT, MARUNONG MAKISAMA

I DESCRIBE MY CRUSH AS: GWAPO EMPWE! HEHE... MABAIT SIYA.. CUTE!
CRUSH KOE: SECRET!

FAV COLOR: ADIK AKO SA VIOLET! HEHE
lol!
FAV NO.: 02,19,14,23
FAV : ICE CREAM, CAKE, PIZZA M2M

MOTTO NI KHAIE: ''THE THING HARDER THAT GETTING IN IS STAYING IN''

DEDICATION:
E2 PARA SA MGA EKLABUSHANX.. HEHE... UIE MASAYA AKO XE NAGING PART AKO NG EKLA.. HEHE KEA ENSZHUE3X
SA MGA NAKILALA KO SA EKLA, ENSZHUE DIN,...SANA POH LAGE KAU FRIENDLY HEHE...I LOVE EKLABUSH!
...BAXTA EKLABUSH FOREVER AKO..

...FROM KHAIE...
Back to top Go down
View user profile
-V-i-R-U-S-
Forum Moderators
Forum Moderators
avatar

Male
Number of posts : 413
Age : 24
Location : Cavite
Job/hobbies : Sleep
Humor : Chatting ♥♥♥
Reputation : 3
Points : -3
Registration date : 2008-11-14

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Fri 13 Mar - 8:28

PERSONAL INFO.


REAL NAME:LANCE HENRICK C. DUCANTE
NET NAME:------HaM & DEVZ
AGE:15
SEX:MALE
STATUS:.........
LOCATION:CAVITE
BIRTHDAY:DECEMBER 3 1995
SCHOOL YOU IN:GENERAL EMILIO AGUINALDO NATIONAL HIGH SCHOOL
YM:chiilaxheart@yahoo.com
FS:lance_o22@yahoo.com
OTHER NET ACCT:......


ABOUT YOU


DESCRIBE YOUR SELF:I DONT KNOW
HATE:BACKFIGHTER
LIKES:MABAIT
DESCRIBE YOUR CRUSH:MABAIT , MATALINO
WHO IS YOUR CRUSH?:..........
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE:???
MOST EMBARASSING EXPERIENCE:?????
MOTTO IN LIFE:???
AFFLIATION:????
HANG OUT PLACE:SCHOOL
STYLE/FASHION:????
AMBITIONS IN LIFE:BECOME A DOCTOR


FAVORITES


FAV. NUM:o1 , o25 , o8 , o15 , o17
FAV.COLOR:BLUE RED GREEN
FAV.FOOD:........
FAV. STAR:......
FAV.TV SHOWS:......
FAV. MOVIES:........
FAV.SINGER:.........
FAV.SONG:DI NA MABABAWI
FAV. CARTOON CHARACTER:SPONGE BOB
FAV. SUPER HERO......
FAV. PERFUME........
FAV.ADMIN:ZEKE
FAV.MOD:FHATED RITZ
FAV. CHATTER:m4dd~o1


DEDICATIONS

TO:PARA SA EKLABUSH E2 HUH.... MORE POWER SA INYUNG LHAT...
SANA TUMAGAL KEU EKLA ^^
AUN LANG BOW
Back to top Go down
View user profile http://www.deemaxx.net
y h a n
MEMBERS
MEMBERS
avatar

Female
Number of posts : 26
Age : 25
Location : here en there :]]
Job/hobbies : certified chatter :]]
Reputation : 0
Points : 26
Registration date : 2009-05-21

PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   Tue 2 Jun - 23:49

PERSONAL INFO.


REAL NAME: alyanna y. rafon
NET NAME: y h a n & y h a n i i
AGE: 16 turning 17
SEX: chix Smile
STATUS: taken :]
LOCATION: bicolandia
BIRTHDAY: aug.16,1992
SCHOOL YOU IN: ateneo de naga university
YM: flixt_02
FS: flixt_02@y.c.ph
OTHER NET ACCT: plurk: plurk.com/yannayanna
fs-asia: flixt_02@y.c.ph

davealfonz: flixt_02@y.c.ph




ABOUT YOU


DESCRIBE YOUR SELF: em a hundred percent human Smile
HATE: fake people.en people who stays only for comfort x(
LIKES: can cope up with my kalokohan spexali wen it comes to cboxes =))
DESCRIBE YOUR CRUSH: kras? -- MULTi.TALENTED :}
WHO IS YOUR CRUSH?: agfsgfsdbhfgaksj. lol
MOST UNFORGETABLE EXPERIENCE: ----- Smile
MOST EMBARASSING EXPERIENCE: wen i slipped all the way down to the stairs en wen i luk at my back..putanena!!andun un kras ko =))
MOTTO IN LIFE: bawal umihi ditu :]]
AFFLIATION: ---
HANG OUT PLACE: cafes,bahai,sm en cboxes
STYLE/FASHION: --- depends on the occasion i think Smile
AMBITIONS IN LIFE: wen i grow up, i want tu be a teacher (lols..but really,i said that when i was a pre-schooler..wala akong ibang alam na occupation nun eh =))



FAVORITES


FAV. NUM: 08 08 08 08 08 08 08 08
FAV.COLOR: black,pink :"> en blue en gray
FAV.FOOD: anything that pleases my taste buds Smile)
FAV. STAR: patrick the star =)) ang bespren ni spantsbab Smile)
FAV.TV SHOWS: grey's anatomy Smile
FAV. MOVIES: iam legend Smile
FAV.SINGER: --- lots of 'em
FAV.SONG: together by ne-yo
FAV. CARTOON CHARACTER: patrick Smile , taz en pooh Smile)
FAV. SUPER HERO spidey :]]
FAV. PERFUME sekretu ni victoria
FAV.ADMIN: si panggaQ,ruwi en nat :]]
FAV.MOD: arjay,pugi RiD en joyce
FAV. CHATTER: dunno :]]



DEDICATIONS

TO: EKLABUSH FAMiLY:

-- i may not be around here 24/7 but i assure you that i'll be in the top list of dying hard fans of ekla Smile) lols..

i really thank you guys for welcoming me here..and i love you all for that :]
i appreciate everything.. THANK YOU!!


pugi,nat,ek ek,panggaQ,tao po,nizelle,denis,kitz,ruwi,justin,arjay,enzo and the rest:


MABUHAY TAYUNG LAHAT!.




-- yhan
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS   

Back to top Go down
 
AUTOGRAPH......... ito ang symbolo ng mga dating HS
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» How can we get autograph of Singapore Team ?
» Billy pictures
» Playboy Lyrics
» SAMURAI X Live-Action Movie:D

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ForeverVibes :: School Corner :: High School Life-
Jump to: